Bliv medlem af autisternes egen forening

Du kan her nederst på siden tilmelde dig som medlem eller støttemedlem i Autisme- og Aspergerforeningen.

Som medlemmer optages personer der har en diagnose inden for autismespektret eller selv vurderer, man er autist, uanset alder.Som støttemedlemmer optages enhver, der tilslutter sig foreningens formål, det gælder pårørende, fagpersoner, institutioner, virksomheder m.v. Bemærk støttemedlemsskab giver taleret, men ikke stemmeret på foreningens generalforsamling. Alle spørgsmål vedr dit medlemsskab skal rettes til info@asforeningen.dk da al medlemshåndtering sker derfra og ikke på sociale medier.

N.B. vælger du MobilePay Supscription så opkræves dit medlemsskab automatisk via din MobilePay App. Du kan altid ændre til betalingsmetode, når du er logget ind i medlemsportalen.

MobilePay Subscriptions

MobilePay Subscriptions kan sammenlignes med Betalingsservice/PBS - det foregår blot via MobilePay i stedet. Fx kan nye medlemmer ved indmeldelse betale første opkrævning via MobilePay, og de efterfølgende betalinger trækkes helt automatisk fra medlemmets MobilePay uden at medlemmet skal gøre noget.

Støttemedlemskab Autisme- og Aspergerforeningen årligt 200 kr

Pris: 200,00 DKK

Årligt medlemsskab Autisme- og Aspergerforeningen med halvårlig opkrævning

Pris: 175,00 DKK

Årligt medlemsskab Autisme- og Aspergerforeningen med årlig opkrævning

Pris: 300,00 DKK

Din søgning gav desværre ingen resultatater.